سامانه گنجینه داده سازنده

سامانه اتوماسیون اینترنتی و راهکارهای مدیریت اسناد و ارتباطات درون سازمانهای کوچک و بزرک

طرف های تعامل سامانه

معرفی سامانه

سامانه سازنده مکمل ایمیل و تلگرام  می باشد ، به این صورت که در عین ارتباط با آنها ، قابلیت هایی بیش از این دو ارائه می دهد و نیز مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد . شما به عنوان مدیر مجموعه با ایجاد کارمندان تحت پوشش خود با عنوان کاربر زیر مجموعه در سامانه ، می توانید ارتباطات کارمندان با یکدیگر و کارمندان با خود و همچنین کارمندان با افراد خارج از شرکت یا مجموعه ای را که دارید ، مدیریت کنید ، به این معنا که اگر کسی از طریق ایمیل یا تلگرام یا سامانه سازنده پیام و فایلی را برای مجموعه شما ارسال کند و یا از مجموعه شما دریافت نماید ، برای شما قابل مشاهده است و همچنین قابلیت حذف این پیامها فقط با شخص شما با عنوان مدیر مجموعه یا همان ادمین سامانه است.

شرکت گنجینه داده سازنده

شرکت گنجینه داده سازنده در ابتدای کار با بررسی سایر نرم افزار های اتوماسیون اداری و آرشیو ، با اطلاع از عدم تخصصی بودن این نرم افزار ها و نکاه آن ها از بیرون به نیاز های خاص شرکت ها و ادارات و نیز با هدف رفع نیاز های مجموعه شرکت های تحت پوشش خود با به کار گرفتن نیروهای متخصص در این زمینه قدام به طراحی و ایجاد این سامانه کرد و در میانه راه با توجه به کارا بودن  این سامانه آن را گسترش داد و جنبه تجاری آن را نیز مد نظر قرار داد . قابل ذکر است که قابلیت های این سامانه برای تمامی کسب وکار ها و ادارات و سازمانهای بزرگ و کوچک مناسب است.

امکانات برجسته

یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، بهترین ابزار برای رسیدن به راهکارهای مفید در جهت صرفهجویی زمان و استفاده بهینه از وقت و منابع در سازمان میباشد.

سیستم پیام رسان درون سازمانی

سامانه ارتباطی

قابلیت مشاهده و حذف تمامی پیام های رد و بدل شده بین کارمندان ، توسط مدیر امکان ارسال و دریافت فایل و پیام از طریق تلگرام و ایمیل و مشاهده آن در سامانه سازنده ( ارسال فایل و پیام از سامانه به تلگرام و ایمیل ) ، همچنین انجام کلیه امور مربوط به پیام رسانی توسط ربات سازنده : @sazandeirbot

طبقه بندی و ذخیره اسناد

امکان تعریف دبیر خانه های متعدد و مجزا

امکان آرشیو پیام و فایل در فیلد های شبیه به اکسل و امکان جستجو و فیلتر کردن به صورت پیشرفته.

مدیریت پرسنل و ارائه جریان کار

اتوماسیون اداری

ارائه راهکار های نوین مدیریت فعالیت های اداری در سامانه مدیریت زمان پرسنل مدیریت و ارائه جریان کار

ویژگی سامانه

امکان فیلتر کردن و طراحی بر مبنای اکسل

فیلتر بر اساس هر فیلدی که در سامانه است ، مثل تاریخ ، متن ، عدد و....... برای نمونه در قسمت تاریخ می توانید از طریق این عناوین تاریخ مورد نظر خود را فیلتر کنید : مشابه ، مساوی ، در تاریخ و ........ . همچنین طراحی این سامانه براساس اکسل می باشد و کسی که با اکسل آشنایی داشته باشد می تواند با این سامانه فعالیت کند . شدن و قابل تغییر است.

امکان ایجاد کاربر به تعداد دلخواه و مشاهده زمان فعالیت آنها در سامانه

مدیر مجموعه به عنوان ادمین در سامانه می تواند به هر تعدادی که بخواهد برای خود کاربر ایجاد کند و برای هریک از آنها سطح دسترسی مشخص کند ، به این ترتیب هر کاربر می تواند طبق دسترسی که توسط مدیر برایش تعریف شده ، قسمت مربوط به نقش خود را ببیند. برای مثال در منوی آرشیو هر کدام از قسمت های ایجاد ، ویرایش و حذف را می توان به کاربران مجزا ارائه و سطح دسترسی داد . علاوه براین، زمان آخرین فعالیت هر کاربر در سامانه مشخص است .

واکنشگرا بودن و تحت وب بودن

ه سایت هایی responsive یا واکنشگرا می گویند که در دستگاه هایی با اندازه های مختلف از جمله کامپیوتر ، لپتاپ ، تبلت ، موبایل و ..... نمایش مطلوب با ظاهری مناسب داشته باشد . درواقع خاصیت واکنشگرا به معنای انعطاف پذیری سایت است . دیگر ویژگی مهم این نرم افزار طراحی تمام قسمت های آن در محیط وب است ، لذا از طریق شبکه اینترنت و با استفاده از دستگاه هایی نظیر موبایل و تبلت و نیز در محیط خارج از محل کار قابل استفاده می باشد .

سادگی و انعطاف پذیری سامانه

سامانه سازنده ظاهر و استفاده ای آسان و در عین حال کارا دارد . همچنین با توجه به انعطافی که دارد می توان قابلیت های آن را ارتقاء داد و مطابق با نیاز روز تمامی کسب و کار ها و سازمانهای بزرگ و کوچک شکل داد .

سوالات متداول

1) برای ثبتنام در قسمت کد کاربری چه چیزی باید نوشته شود؟

برای ثبت نام در قسمت کد کاربری شماره موبایل خود را وارد می کنید و پس از ارسال پیامک حاوی رمز عبور به تلفن همراهتان، رمز عبور را در قسمت کلمه عبور وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب می کنید و وارد سامانه می شوید.

2) امکان وارد شدن به سامانه از طریق گوشی موبایل و تبلت وجود دارد؟

با توجه به قابلیت واکنشگرا در سامانه شما میتوانید از طریق سایر دستگاه های الکترونیکی وارد سامانه شوید و با توجه به این قابلیت مشاهده می کنید که فضای سامانه به اندازه همان دستگاه بزرگ یا کوچک میشود.

3) از چه روشهایی می توان برای آرشیو اسناد و مدارک استفاده کرد؟

شما می توانید اسناد و مدارک را ابتدا اسکن کنید و سپس در سامانه آرشیو کنید و فایل word و pdf را بدون اسکن و به همان شکلی که هست در سامانه آرشیو نمایید.

4) آیا سامانه برای افراد خارج از سازمان قابل دسترس است و می توانند از این طریق با افراد داخل سازمان در ارتباط باشند؟

بله هر شخصی فقط با دسترسی به اینترنت و ثبت نام در سامانه می تواند از از قابلیتهای سامانه استفاده کند و با افراد دیگر که آنها نیز عضو یا کاربر سامانه هستند در ارتباط باشد

5) چرا قیمت سامانه پایین است؟

در این خصوص آنچه مبرهن است سود ما در ازای افزایش تعداد کاربران و در دراز مدت حاصل می شود و دلیل دیگر این قیمت پایین این است که کلیه ی خدمات پشتیبانی همه در یک سرور جمع شده و در واقع ما این خدمات را به یک سرور ارائه می دهیم چرا که اگر هر فرد به صورت مجزا بخواهد سرور داشته باشد هزینه آن بسیار زیاد می شود.

6) آیا سامانه قابلیت ارسال پیام از طریق اس ام اس هم دارد؟

بله. در قسمت ارسال پیام شما می توانید با تیک زدن و فعال کردن گزینه اس ام اس پیام خود را از طریق اس ام اس به مخاطبان و کاربران خود ارسال کنید.

ثبت نام اولیه در سامانه سازنده رایگان می باشد .

درسامانه سازنده امکاناتی بصورت طبقه بندی شده و با ظاهر و استفاده آسان و مناسب و کارایی بالا و دارای قابلیت ارتقاء طراحی گردیده است که می تواند برای کلیه شرکت های مهندسی و ساختمانی و مشاور و حتی ادارات دیگر مورد استفاده قرار گیرد

ثبت نام به صورت رایگان